Saturday, October 6, 2007

The battle of the bulge

I arhundre har det vaert en krig hvor mennesker ikke har klart aa seire. for en uke siden meldte jeg meg inn i denne krigen, jeg visste ikke om jeg kom til aa kunne gjore noen forskjell, men jeg visste at det var min plikt aa prove. mitt forste mote med fienden skjedde den andre dagen jeg var paa Sri Lanka. Jeg gikk rolig, jeg visste at det var her fienden kunne gjemme seg. plutselig dukket den opp, jeg sprang for aa hente mitt hemelige vaapen og gikk til angrep. Jeg seiret, kakkerlakken var dod. det gikk ikke bedre med den neste kakkerlakken heller, jeg hadde naa overtaket, og derfor bestemte jeg meg for at jeg maatte rekrutere Agnete for aa vinne denne krigen. hun matte gaa tre runder i ringen for slaget var over:
runde 1:
Agnete sniker seg rolig inn mot kakkerlakken, og kaster det hemmelige vaapenet, (toalettpapir) over kakkerlakken, men for hun klarer a fange den loper den tilbake til sitt gjemmested bak skapet mitt.
runde 2: agnete har heller ikke noe hell denne runden og en viss frustrasjon sprer seg i det gamle soldat hjerte mitt, jeg bestemmer meg for aa gi henne et siste forsok. Agnete har etter forste og andre runde tatt pauser for aa hyperventilere litt for hun prover igjen, denne gangen skal jeg jage kakkerlakken ut fra bak skapet og jeg presser den ene enden inn mot vegen. desverre kommer det ingen kakkerlakk og jeg hadde lyst til aa sove, saa da dyttet jeg resten av skapet inntil veggen og vant nok en viktig seier.

stillingen hitill
Kristian :3
Kakkerlakker:0

Agnete:0
Kakkerlakker:1

No comments: